21 jan. 2012

Phoenix Down!

Är det möjligt? Har till slut allt tjat fått mig att genomföra det? Ja, ta mig fan, det verkar inte bättre. I somras ritade jag en sida som skulle va den efterlängtade fortsättningen på Stafettserien, men jag kom aldrig till skott med att scanna den, och till slut lyckades jag till och med tappade bort det sabla ritblocket. Resten är historia och det vart ingen ny sida.

Tills idag. De här två sidorna är INTE ALLS som den sidan jag en gång tecknade, men jag kände inte för att försöka memorera hur den såg ut och vad som hände (det var nån tillbakablick med mig och Olov och vi snackade om High Chaparral). Let us continue!


 Det är såhär jag ser mig själv. Dead serious, jag har ett så stort ego. ;P (ok, inte riktigt)

2 kommentarer:

  1. Asnajs! :D det var länge sen, har glömt bort att kolla på ett långt tag nu... Asläcker svärta hursomhelst! Och gråskalan på näst-näst sida rutan kryddar upp mycket, i rättan tid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du måste ta dig ut ur Teletubbie-solen nån gång jue ;) Känner att jag brukar använda för mycket gråskala i mina digitala seriesidor, så jag försöker vänja mig att fokusera på svart-vitt med enstaka grå partier där de kan höja scenen :)

      Radera